Milan B.Popović,
“Vreme brutalnih dobronamernika”

Prvo što pomislih kada sam uzela ovu knjigu u ruke bilo je:”Uh, kada će neka moja knjiga biti u ovakvom tvrdom povezu!”… O.K. šalu na stranu.
Sećam se kada sam pre izvesnog vremena šetala Knez Mihajlovom, te u izlogu videh plakat za ovu knjigu. Mislila sam da se radi o još jednom delu nekog starca Foče od tisuću ljeta, te da omladina nikada neće doćI na svoje. Ispostavilo se da sam pogrešila. Baš ovo što trenutno držim ispred sebe I zašta radim recenziju je plod mladog čoveka, što me itekako raduje. Malo me je u čitanju omelo to što se radi o poeziji, ali sam jako brzo pročitala celokupnu pisanijadu… I ostadoh zbunjena. Da, u pravu je Branimir Lokner koji je u uvodnim rečima rekao da ova knjiga tražI potpunu pažnju I posvećenost, te ugasih muziku I krenuh ispočetka. “Vreme brutalnih dobronamernika” je drugi deo planirane triologije “Bolji od svog života”, s tim što prvi deo nisam pročitala, ali ne sumnjam da dosta toga pozitivnog ima da se nađe, gledajući na ovo. Možda je čudno to što nema one klasične rime, ali su pesme pisane iskreno I opisuju surovost života koji živimo. Lagala bih kada bih ovde napisala kako se u mnogim pesmama nisam prepoznala, ili, pak, ugledala sigutuacije u kojima se trilion puta nalazih. Nema šminke, straigh to head, … moćno. Ljudi, kada pročitah pesmu “Dva”, posvećenu njegovom rano preminulom bratu, neka jeza me je uhvatila. Kao da se radi o mom rođaku ili bliskom prijatelju, a ne o osobi koju ne poznajem. Odlične su i:”Čekam”,”Gde je ljubav iščezla”, “…Cert spašava dušu” (to sigurno, brate ), “Dragi gospodine predsedniče”,”Srbijo, majko”, “Odgovori mi ako imaš hrabrosti”,… Knjiga je podeljena u pet delova, a meni najviše pažnje privuče ovaj nazvan “Srbijo, osećaš li da pesnik gori u ledenom naručju tvom?”, jer su teme aktuelne… Neko je izjavio kako Milana možemo uporediti sa Boro Đorđevićem. Hm, moguće, ako gledamo rane radove, ali ovo što pronađoh u “Vremenu brutalnih dobronamernika” je miljama ispred onog što Bora i zamišlja da može da smisli… Milan je mlad dečko, te ćemo njegova dela tek čitati. Drago mi je što ima ljudi koji o mnogim stvarima misle kao ja, samo to izražavaju na drugačiji način od mene. Možda se ovi textovi ne mogu uglaviti u neku veselu punk rock pesmicu, ali se mogu urezati u pamćenje I naterati na razmišljanje. Odlično!!!

Branislava Kostić
                                                                                magazin Aku -PUNK -tura